Hvem er vi

Min uddannelse som tandlæge kombineret med mit speciale i Botox og non-permanente filler behandlinger, giver mig en helt unik viden om ansigtets anatomi. Alle resultater af en æstetisk behandling i “KlinikThygesen” skal være klædelige og se naturlig ud.

— Uddannet Tandlæge og medicinsk æstetisk behandler Susan Thygesen. Indehaver

SNAPSEED.jpeg

Jesper Skovlund er speciallæge i øjenkirurgi og øjensygdomme. Han har mange års erfaring i behandlinger med Botox og ikke-permanent filler. Han har en meget æstetisk og sober tilgang til faget. Forskønnelse er målet, ikke forandring.

—Jesper Skovlund Jørgensen

Speciallæge i øjenkirurgi og øjensygdomme

Styrelsen for Patientsikkerhed

KlinikThygesen er registreret hos Styrelsen for Patientsikkerhed Udførelsen af kosmetisk behandling er reguleret i bekendtgørelse nr. 1245 af 24. oktober 2007 om kosmetisk behandling. Ved kosmetisk behandling er der tale om behandling, som udelukkede foregår, fordi patienten ønsker behandling af kosmetiske årsager. På Styrelsen for Patientsikkerheds hjemmeside kan du finde bekendtgørelsen.

Klinikkens registrering:

I bekendtgørelsens regulering indgår, at klinikken og dennes personer der udfører kosmetiske behandlinger, er registeret af Styrelsen for Patientsikkerhed, dvs. at det er personer der lovmæssigt opfylder kriterierne for at udføre kosmetiske behandlinger. KlinikThygesen er registeret jvf. reglerne herom.

Inspektionsbesøg:

Som registeret klinik modtages der med jævne mellemrum anmeldte og uanmeldte besøg fra embedslægerne. Efter hvert besøg udformes en inspektionsrapport, denne er at finde offentligt tilgængeligt på Styrelsen for Patientsikkerheds hjemmeside

Besøg os i klinikken i Virum